عکس زگیل تناسلی (تصاویر واضح زگیل در زنان و مردان)

تصویر زگیل تناسلی

زگیل تناسلی ویروس خطرناک و قابل انتقالی می باشد که امروزه زنان و مردان زیادی دچار آن می شوند. مشاهده عکس زگیل تناسلی زنان و مردان می تواند در شناخت و بررسی زائده ها کمک شایانی نموده و بیمار را برای انتخاب بهترین شیوه درمانی راهنمایی نماید.

کدام قسمت از بدن درگیر زگیل تناسلی می شود؟

زگیل تناسلی بیماری ناشی از انتقال ویروس اچ پی وی به بدن می باشد که سبب بروز زائده های گوشتی بر روی دستگاه تناسلی و دیگر نقاط بدن می شود. این ویروس دارای ۱۰۰ تایپ مختلف بوده که ابتلا به هرکدام از انواع این ویروس می تواند نوعی از زگیل را برای فرد به وجود آورد. تنها راه انتقال این ویروس نیز لمس پوست آلوده به ویروس می باشد که در اثر تماس جنسی یا حتی لمس زائده منتقل می شود.
زگیل مقعد، زگیل دست و پا، برخی از انواع زگیل های دهانی نیز از انواع مختلف و تایپ های متفاوت ویروس اچ پی وی هستند که سبب بروز این زائده ها می شوند. این زائده ها تنها با استفاده از روش های درمانی نوین چون لیزر زگیل تناسلی یا کرایو زگیل تناسلی امکان پذیر بوده و روشهای دیگری چون استفاده از دارو یا طب سنتی تنها موجب اتلاف وقت و پراکنده شدن زگیل می شود.

بیشتر بخوانید: زگیل دست و پا

عکس واضح از زگیل تناسلی

با توجه به اینکه آمار ابتلا به این بیماری روز به روز بیشتر می شود، همچنان برخی افراد با شکل زگیل تناسلی آشنا نبوده و حتی عکس زگیل تناسلی را ندیده اند. از آنجایی که زگیل تناسلی رایج ترین بیماری جنسی و مقاربتی می باشد و در همه افراد اعم از زنان و مردان به یک اندازه شایع است، مشاهده عکس واضح از زگیل تناسلی زنان و مردان می تواند به افراد در تشخیص و شناسایی بیماری کمک شایانی کند.

عکس واضح از زگیل تناسلی زنان

عکس زگیل داخل واژن

نمونه ای از زائده که مشاهده می کنید، عکس زگیل تناسلی خفیف در زنان می باشد که در ابتدایی ترین مراحل شکل گیری و بروز زگیل می باشد.
عدم کنترل و درمان زگیل تناسلی به وجود آمده موجب پراکنده شدن زائده ها و سخت شدن شرایط درمانی می گردد. این عارضه در زنان معمولا درون واژن، سطح پوست و حتی مجرای ادرار رشد می کند.

عکس واضح از زگیل تناسلی مردان

عکس زگیل روی آلت

از آنجایی که انواع بیماری های مقاربتی یا حتی حساسیت های پوستی با زگیل تناسلی اشتباه گرفته می شوند، عکس واضح از زگیل تناسلی مردان می تواند در تشخیص نوع عارضه به وجود آمده بسیار موثر واقع شده و به بیمار در شناسایی و بهبود کمک کند.
زگیل تناسلی در مردان معمولا در نواحی آلت تناسلی، کشاله رانها و حتی مقعد رخ می دهد.

گالری عکس زگیل تناسلی

عکس واضح از زگیل تناسلی مردان
تصویری که قرار داده شده، عکس واضح از زگیل تناسلی مردان می باشد که تنها با لیزر قابل درمان است. عدم درمان این عارضه سبب گسترش و حاد شدن بیماری می شود.
شکل زگیل تناسلی

همانطور که مشاهده می کنید، زائده ها به گونه ای هستند که درمان آنها تنها با لیزر امکان پذیر بوده و به گونه ای نیست که استفاده از دارو بتواند نتیجه مثبتی برای درمان این زائده های عمیق باشد.

عکس زگیل دهان

همانطور که گفته شد دهان نیز یکی دیگر از نقاط بدن است که درگیر زگیل تناسلی م یشود؛ یکی از اصلی ترین علتهای بروز زگیل در این ناحیه از بدن برقراری رابطه جنسی دهانی محافظت نشده بوده که موجب انتقال ویروس اچ پی وی و در نتیجه بروز زگیل دهانی می شود. در ادامه با برخی از نمونه ها و عکس زگیل تناسلی را مشاهده خواهید نمود.

عکس زگیل داخل دهان
تصویری که مشاهده م یکنید نمونه ای تصویر زگیل داخل دهان می باشد که ناشی از برقراری رابطه جنسی بدون کاندوم می باشد.
عکس زگیل دهان

بیماری هایی که با زگیل تناسلی اشتباه گرفته می شوند

همانطور که گفته شد بیشتر افراد به دلیل عدم اطلاعات کافی یا شناخت بیماری، زگیل تناسلی را با بیماریهای دیگر اشتباه می گیرند.
اسکین تگ، حساسیت پوستی، تبخال تناسلی، قارچ های پوستی و انواع دیگر بیماری هایی که منشا اصلی آنها ویروس اچ پی وی نیست در برخی اوقات با زگیل تناسلی اشتباه گرفته می شوند.
مشاهده عکس زگیل تناسلی و دریافت اطلاعات کافی می تواند در پیشگیری از ابتلا به ویروس بسیار موثر باشد.

سوالات متداول

4 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
A.N

سلام من دور دهنم زگیل زده شبیه این عکسی که گذاشتید شده این همون زگیل تناسلیه؟ یعنی جاهای خصوصی بدنمم میزنه؟؟؟؟

هاشمی

سلام چند تا عکس زگیل تناسلی در مردان رو هم میزاشتید ببینیم روی الت زگیل بزنه چطوری میشه

تلفن : 00 - 000
تماس اینستاگرام