بهترین دکتر بواسیر یا هموروئید در تهران کیست؟

دکتر بواسیر

با توجه به عدم آگاهی نسبت به بیماری بواسیر یا هموروئید معمولا بیماران در انتخاب پزشک متخصص در این حوزه دچار سردرگمی میشوند و نمیدانند که بهترین پزشک برای درمان بواسیر چه کسی است و باید چه تخصصی داشته باشد؟ در این مطلب از ایران کلینیک با معرفی بهترین دکتر بواسیر در تهران می توانید نسبت به درمان و بهترین شیوه آن اقدام نمایید.

دکتر بواسیر کیست؟

بهترین دکتر بواسیر یا پزشک متخصص بواسیرکسی است که دارای تجربه فراوان در زمینه معاینه و درمان این بیماری بوده و بیمار را با کمترین درد وآسیب بهبود می بخشد.

متاسفانه بنا به دلایل زیادی بسیاری از افراد چنین بیماری هایی را پنهان می کنند و حتی از مراجعه به دکتر هم واهمه دارند. خود درمانی راه غلطیست که در چنین مواردی از سوی بیماران به فراوانی دیده می شود ولی علت و ریشه ی این طرز تفکر از کجا ناشی می شود؟ نبود دکتر هموروئید خوب در این زمینه یا عدم آگاهی از روش درمان صحیح این بیماری ها ؟

هموروئید، شقاق، فیستول و کیست مویی از بیماری هایی هستند که نیاز به درمان اساسی و پزشکی دارند و رها کردن و عدم درمان آنها فقط شرایط را برای فرد سخت تر می کند و پروسه ی درمان را طولانی تر. این بیماری ها مهلک و کشنده نیستند ولی می توانند کیفیت زندگی فرد را به شدت کاهش دهند و بر استرس های زندگی روزمره ی او بیفزایند.

فراموش نکنید تشخیص و درمان بواسیر یا هموروئید نیازمند تخصص مرتبط بوده و نیازمند تجربه و هر پزشکی نمی تواند در زمینه ی آن اظهار نظر کند. بنابراین دکتر بواسیر کسی است که با داشتن مهارت، شناخت کافی، تجربه به طورکامل با انواع بواسیر خارجی و داخلی آشنا بوده و بتواند شیوه های مختلف درمانی را بررسی نماید.

برای درمان بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟

در ابتدا که به یکی از بیماری های نشیمنگاه مانند بواسیر یا هموروئید، شقاق یا فیشر، فیستول و کیست مویی مبتلا میشویم تشخیص آنها از یکدیگر برایمان سخت است و میتوانیم در قدم اول به پزشک متخصص داخلی مراجعه کنیم. البته اگر بتوانیم در همان ابتدا به یکی از پزشکان بیماری های مقعدی یا متخصص جراحی عمومی مراجعه کنیم بهتر است.

اگر برای درمان بیماری های مقعدی خود به دنبال یک پزشک متخصص خوب و با تجربه هستید و اگر می خواهید مشکلات خود را بدون درد و خونریزی ناشی از عمل جراحی برای همیشه به پایان برسانید ایران کلینیک یکی از معتبرترین نام ها در این زمینه است.

مجموعه ایران کلینیک با سالها تخصص و تجربه در زمینه ی تشخیص و درمان انواع بیماری های بواسیر، شقاق، فیستول و کیست مویی دارای بورد تخصصی جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه می باشد و بهترین متخصص ها در  زمینه ی بیماری های مقعدی در این مجموعه فعالیت دارند.

ما می دانیم که معاینه ی مقعد برای هیچ کسی خوشایند نیست. در چنین شرایطی که درد و خونریزی امور روزمره ی زندگی بیماران را مختل کرده است پیدا کردن یک دکتر خوب و قابل اعتماد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.   

ایران کلینیک مجموعه ای متشکل از بهترین تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص آقا و خانم و مجهز به آخرین تجهیزات درمانی بیماری های مقعدی است که زیر نظر بهترین پزشک متخصص با استفاده از روش هایی نوین و پیشرفته مانند لیزر درمانی سبک نوینی از درمان بیماری های مقعدی را ایجاد کرده است.    

ادعای بهترین متخصص بودن و داشتن بهترین کلینیک در تهران در کلام جز ادعایی بیش نیست . داشتن صدها مورد درمان موفق و بدون بازگشت مجدد بیماری و از آن بالاتر کسب بالاترین درصد رضایت بیماران و مراجعین به کلینیک ما گواهیست بر اینکه ایران کلینیک یکی از بهترین کلینیک های تخصصی در زمینه ی تشخیص و درمان انواع بیماری های مقعدی است و اگر ما ادعای بهترین بودن و متفاوت بودن را داریم گواهی بالاتر از بیان در دست ماست.  

خصوصیت های بهترین دکتر بواسیر

همانطور که گفته شد دکتر بواسیر می بایست دارای تخصص و تجربه فراوان در درمان این بیماری باشد. از آنجایی که مقعد یک ناحیه حساس و دارای اعصاب فراوان می باشد، هرگونه قصور یا مشکلی موجب آسیب جدی در این ناحیه و سلامتی فرد خواهد شد. بنابراین یک پزشک خوب می بایست برخی خصوصیت ها جهت درمان موفق بیمار داشته باشد که عبارت اند از:

  • به آناتومی مقعد به طور کامل اشنا باشد
  • بیماری را به طور دقیق بشناسد
  • انواع روشهای درمانی را بداند
  • توانایی درمان بواسیر با لیزر را داشته باشد
  • بیمار را به خوبی راهنمایی کند
  • دارای منش و اخلاق خوبی باشد

تعیین نوبت در کمترین زمان

جهت تعیین نوبت و مشاوره با همکاران ما، می توانید از طریق شماره درج شده با ایران کلینیک در ارتباط باشید.

چه زمانی به دکتر بواسیر یا هموروئید مراجعه کنیم؟

شاید پذیرش معاینه‌ ی مقعد برای شما بسیار سخت باشد. بسیاری افراد به علت ترس و خجالت خود مدت ها بیماری هموروئید خود را پنهان می کنند تا وضعیت بیماری شان به شرایط وخیمی می رسد. اما فراموش نکنید که سلامتی شما با ارزش ترین مسئله است.

اگر از روش های درمان خانگی برای درمان بواسیر خود پاسخ مثبتی نگرفتید و با گذشت چند روز همچنان درد و خونریزی شما ادامه داشت یعنی بواسیر شما در حال پیشرفت است و باید به پزشک متخصص یا دکتر بواسیر مراجعه کنید. رها کردن چنین وضعیتی یعنی وخیم تر شدن بواسیر شما و سخت تر شدن روش درمان آن.

سوالاتی که دکتر بواسیر از شما می پرسد

دکتر متخصص هموروئید ابتدا درباره ی عادت های غذایی و نحوه ی سبک زندگی روزانه ی شما سوالاتی می پرسد که بهتر است صادقانه به همه ی آنها پاسخ دهید؛ این سوالات صرفا به منظور تشخیص دقیق تر بیماری و شدت حاد بودن آن است.

برخی از این سوالات عبارت اند از:

  • چقدر در طول روز آب می نوشید؟
  • چقدر در رژیم غذایی روزانه ی خود فیبر مصرف می کنید؟
  • چقدرورزش می کنید؟
  • وضعیت و دفعات اجابت مزاج شما در طول روز چگونه است؟
  • شغل شما چیست؟ (به منظور اطلاع از نحوه فعالیت بدنی شما)
  • آیا در طول روز بی تحرک یا به صورت نشسته اید؟

نحوه معاینه و تشخیص هموروئید توسط دکتر بواسیر چگونه است؟

پزشک متخصص یا دکتر بواسیر، پس از پرسش های خود از شما می خواهد که به آرامی دراز بکشید تا مقعد شما را معاینه کند. این یک معاینه ی کاملا روتین و عادی برای تشخیص مشکل شماست و هیچ ترس و خجالتی ندارد بنابراین بدون اظطراب و برای بهبود خود با پزشک همکاری کنید.

در این مرحله پزشک از شما می خواهد در همان حالت خوابیده، در وضعیت های مختلفی قرار بگیرید تا کاملا مقعد شما را از نظر وجود علایم و نشانه های بواسیر ارزیابی کند. پزشک شما ممکن است برای بررسی دقیق تر با کمک دستکش و کمی ژل روان کننده داخل مقعد شما را هم معاینه ی انگشتی کند تا اگر بواسیر شما از نوع داخلی است به وجود آن پی ببرد. گاهی ممکن است برای تشخیص دقیق تر مساله و علت آن جهت رد سایر علت های احتمالی، از روش هایی مانند سیگموئیدوسکوپی و کولونوسکوپی هم استفاده کند.

بیشتر بخوانید: درمان بواسیر داخلی

تصویر دکتر بواسیر
نحوه معاینه مقعد و رکتوم توسط دکتر بواسیر

تا مدتها تنها روش درمان قطعی چنین بیماری هایی انجام عمل جراحی بود. این عمل یکی از سخت ترین انواع عمل جراحی به شمار می آمد و همین میل بیماران را به درمان به شدت کاهش می داد.

درمان بیماری های مقعدی شامل طیف وسیعی از تجارب، مهارت ها، دانش و تخصص است و چیزی نیست که هر پزشکی بتواند در رابطه با تشخیص و درمان آن اظهار نظر کند. بیماری های مقعدی حوزه ای تخصصی و فوق العاده مهم در دنیای پزشکیست که به پزشک می آموزد بیماری های مقعدی چرا و چگونه ایجاد می شوند و راه درمان آن چیست؟

برای مجموعه ی ما ارزشمندترین آرمان بازگرداندن سلامتی شماست.

پرسش و پاسخ درباره بهترین دکتر بواسیر در تهران

68 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
صدیق

من سه سال پیش یه جراحی بواسیر انجام دادم همش حس بعد اون بی اختیاری گرفتم دکترم خوب نبود مثل اینکه خوب بخیه نزده بوده عضلات رکتومم مشکل دار شده

شاکری

یه دکتر بواسیر خوب من میشناسم اونم پیش شماست خیلی ممنونم ازتون اقای دکتر من دو سالو نیم پیش اومدم لیزر کردم پیشتون تا امروز دارم دعاتون میکنم

محسن

سلام برای هموروئید چه دکتری برم؟ رومم نمیشه اخه خیلی مشکل دارم با این قضیه

اجاق زاده

سلام من ابهر زندگی میکنم و برای بیماریم گشتم یه دکتر خوب برای بواسیر پیدا کردم اینجا البته اینم بگم ایشون منو جراحی کردن که از اون روز به بعد وضعیت من از بد بدتر شد و خونریزی و دردم شدید تر شد من نمیدونم چرا بهتر ک نشدم هیچ بدتر شد. الان میخوام اندفه بیم تهران نشون بدم شما بهترین دکتر بواسیر رو اگه میشه بهم معرفی کنید واقعا دارم اذیت میشم

قلیزاده

من همین ایران کلینیک لیزر کردم دکتراش خوب بودن خدایی زودم خوب شدم

مرتضی

دکتر بواسیر میخوام که بیاد خونه معاینه کنه پدر بزرگ من رو ایشون ۸۹سالشون هست و زخم بستر دارن نمیتونن بیان امانش هست؟

نسترن

متخصص بواسیر میخوام که هم بواسیر داخلی هم خارجی برداره

سمانه43

ببخشید برای بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟

مهدی

سلام اقای دکتر من ۶سال پیش جراحی کردم هموروئیدمو الان دوباره همون علائمو اذیت شدنا بلکه بیشتر اومده سراغم . دکتر هموروئید خوب میخوام تو تهران که اینو از ریشه درمان کنه

محمدحسین

دکتر میشه یه راهنمایی کنید من بدونم باید چیکار کنم؟ دمه مقعدم یه گوشت دراورده البته یه وقتایی هست یه وقتایی نیست چیکارش کنم

تلفن : 00 - 000
تماس اینستاگرام