می 17, 2020
فیلم عمل بواسیر و عمل جراحی هموروئید

هموروئید (Hemorrhoid) یا بواسیر عارضه ای است که به دلایل متفاوتی مثل بارداری، چاقی و اضافه وزن و یا زور زدن هنگام دفع ایجاد می شود. اما به جرات می توان گفت عامل اصلی این بیماری یبوست و کار نکردن شکم می باشد.

علائم بواسیر ممکن است در مراحل اولیه و ابتدایی آنچنان محسوس و قابل مشاهده نباشد به همین علت فردی که دچار این عارضه شده از داشتن هموروئید بی اطلاع می باشد اما با گذشت زمان و تشدید عوامل به وجود آورنده آن مثل یبوست، علائم شدیدتر شده و کاملاً قابل مشاهده می باشد. مثل درد و خونریزی در هنگام دفع مدفوع.

در این مرحله که بیمار از داشتن بواسیر خود مطمئن گشته و دنبال راه چاره برای درمان فوری درد آن می باشد در ابتدا ممکن است به خاطر کم رویی و خجالت کشیدن، از مراجعه به پزشک و معاینه ناحیه حساس نشیمنگاهی خودداری نماید.

بنابراین فرد بیمار سعی می کند با جست و جو در سایت های اینترنتی راه درمان خانگی برای بواسیر بیابد که نیازی به مراجعه و ویزیت توسط پزشک نباشد اما باید بدانید که این کار تنها باعث اختلال در روند درمان و طولانی تر کردن آن خواهد شد و به قطعیت می توان گفت که درمان خانگی یا درمان های گیاهی و سنتی برای بواسیر یا هموروئید نمی تواند به عنوان درمان قطعی و تضمینی قلمداد شود و تنها برای مدتی وقت و هزینه بیمار را تلف می کند البته لازم است بگوییم که روش های خانگی و گیاهی ممکن است در کاهش علائم و کمتر کردن شدت نشانه های آن موثر باشد اما هیچ گاه هیچ بیمار مبتلا به بواسیر یا هموروئید این ادعا را ندارد که خودش در منزل و بدون مراجعه به پزشک بیماری اش را درمان نموده است.

پس بهتر است به جای تلف کردن وقت و انرژی و هزینه بیهوده برای این کارها، یک راست به سراغ تنها روش و راه درمان اصلی بواسیر،  یعنی همان درمان هموروئید با لیزر و لیزر درمانی بروید و برای یک عمر بدون استرس از ترس بازگشت و عود مجدد بیماری، تنی سالم داشته باشید.

در مجموعه درمانی ایران کلینیک پزشکان و متخصصان حاذقی هستند که در کمترین زمان و با بیشترین امکانات و خدمات، شما را ویزیت نموده و سپس برای درمان و انتخاب بهترین روش شما را راهنمایی می نمایند. برای این منظور ما فیلم عمل بواسیر و عمل جراحی هموروئید را برای شما قرار داده ایم تا با آشنایی کامل تصمیم به انتخاب برای درمان بیماری خود در ایران کلینیک بگیرید.