فیلم عمل بواسیر و جراحی هموروئید

تصویر فیلم عمل جراحی هموروئید

هموروئید (Hemorrhoid) یا بواسیر عارضه ای است که به دلایل متفاوتی مثل بارداری، چاقی و اضافه وزن و یا زور زدن هنگام دفع ایجاد می شود. اما به جرات می توان گفت عامل اصلی این بیماری یبوست و کار نکردن شکم می باشد. در این مطلب با مشاهده فیلم عمل بواسیر زنان و مردان می توانید به طور دقیق با انواع روشهای جراحی این بیماری اشنا شوید.

فیلم انواع روشهای درمان بواسیر

علائم بواسیر ممکن است در مراحل اولیه و ابتدایی آنچنان محسوس و قابل مشاهده نباشد به همین علت فردی که دچار این عارضه شده از داشتن هموروئید بی اطلاع می باشد اما با گذشت زمان و تشدید عوامل به وجود آورنده آن مثل یبوست، علائم شدیدتر شده و کاملاً قابل مشاهده می باشد. مثل درد و خونریزی مقعدی در هنگام دفع مدفوع.

در این مرحله که بیمار از داشتن بواسیر خود مطمئن گشته و دنبال راه چاره برای درمان فوری درد بواسیر می باشد در ابتدا ممکن است به خاطر کم رویی و خجالت کشیدن، از مراجعه به پزشک و معاینه ناحیه حساس نشیمنگاهی خودداری نماید.

فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر

معمولا فرد بیمار سعی می کند با جست و جو در سایت های اینترنتی راه درمان خانگی برای بواسیر بیابد که نیازی به مراجعه و ویزیت توسط پزشک نباشد اما باید بدانید که این کار تنها باعث اختلال در روند درمان و طولانی تر کردن آن خواهد شد و به قطعیت می توان گفت که درمان خانگی یا درمان گیاهی و سنتی بواسیر یا هموروئید نمی تواند به عنوان درمان قطعی و تضمینی قلمداد شود و تنها برای مدتی وقت و هزینه بیمار را تلف می کند البته لازم است بگوییم که روش های خانگی و گیاهی ممکن است در کاهش علائم و کمتر کردن شدت نشانه های آن موثر باشد اما هیچ گاه هیچ بیمار مبتلا به بواسیر یا هموروئید این ادعا را ندارد که خودش در منزل و بدون مراجعه به پزشک بیماری اش را درمان نموده است.

پس بهتر است به جای تلف کردن وقت و انرژی و هزینه بیهوده برای این کارها، یک راست به سراغ تنها روش و راه درمان اصلی بواسیر،  یعنی همان درمان هموروئید با لیزر و لیزر درمانی بروید و برای یک عمر بدون استرس از ترس بازگشت و عود مجدد بیماری، تنی سالم داشته باشید.

ویدیوئی که مشاهده می کنید، فیلم جراحی بواسیر با تیغ نبوده و نحوه انجام لیزر را به بیمار نشان می دهد.

در مجموعه درمانی ایران کلینیک پزشکان و متخصصان حاذقی هستند که در کمترین زمان و با بیشترین امکانات و خدمات، شما را ویزیت نموده و سپس برای درمان و انتخاب بهترین روش شما را راهنمایی می نمایند. برای این منظور ما فیلم عمل بواسیر و عمل جراحی هموروئید را برای شما قرار داده ایم تا با آشنایی کامل تصمیم به انتخاب برای درمان بیماری خود در ایران کلینیک بگیرید.

تماس با ایران کلینیک

جهت رزرو وقت معاینه و درمان بواسیر با ایران کلینیک تماس بگیرید.

عمل بواسیر با رابربند

رابربند روشی است که بیشتر برای بواسیر های داخلی به کار می رود و طی این روش انتهای عروق هموروئید را با کش می بندند. برای این کار نیاز به یک آناسکوپ است تا پزشک بتواند با آن داخل مقعد و هموروئید را ببیند و کش را به دور بواسیر ببندد. معمولاً پس از یک هفته بواسیر جمع شده و خودش می افتد. رابربند نمی تواند درمان قطعی برای این عارضه به شمار رود و در بیشتر موارد بسیار دردناک است. همچنین ممکن است شامل عوارضی مثل خونریزی از مقعد و یا بی اختیاری شود.

فیلم جراحی بواسیر با استاپلر

روش استاپلر یا همان pph نوعی درمان سرپایی برای این بیماری می باشد. استاپلر معمولاً برای هموروئید های داخلی درجه سه و چهار به کار می رود که همانطور که در فیلم جراحی هموروئید با استاپلر مشاهده می کنید با استفاده از دستگاهی مخصوص عروق بواسیری را به بالا می برند و سپس با کش این عروق را می بندند تا جریان خونرسانی به آن قطع شود. مهم ترین عوارضی که این روش دارد عفونت و زخم مقعدی و بی اختیاری می باشد.

حمید

بواسیر

رقیه حبیب الهی

خدا ون از دکتر تورج اسودی و دکتر جلیلی رازی باشد

arya

سلام .برای بواسیر خونریزی شدید باشه با لیزر چقد عملش طول میکشه؟و بعد عمل چقد نیاز ب استراحت هست و چند وقت بعدش میشه شروع به کار کرد؟
هزینه ش چقدره؟

عاطفه

سلام دکتر ببخشید من یه نقطه ریز توی مقعدم دارم که همین لبه هست تقریبا میشه بفرمایین چه بیماری هست